Caml comme langage de macro

From: Martin Quinson (mquinson@zeppelin-cb.de)
Date: Thu Sep 02 1999 - 22:46:35 MET DST

To: caml-list@inria.fr
Subject: Caml comme langage de macro
Date: Thu, 02 Sep 1999 23:46:35 +0300
From: Martin Quinson <mquinson@zeppelin-cb.de>

Hello, all !

I've seen a lot of doc about accessing C functions from caml, I've seen t=
he =

excelent work of Fabrice Le Fessant in efuns about using caml as languag=
e for =

macros (as lisp in emacs) in a caml programm, but what can I do if I want=
 to =

use caml as macro language, and if I'm fool enought to make my programm i=
n C =

(or what ever) ?

Thanks for any tips...

Bonjour à tous !

J'ai vu de nombreuses doc sur comment appeler des fonctions C depuis caml=
, =

j'ai vu l'excellent travail de Fabrice Le Fessant sur efuns, par exemple,=
 pour =

utiliser caml comme langage de macro dans un programme en caml, mais que =
faire =

si je veux utiliser caml comme langage de macro dans un programme C ?

Merci de me consacrer du temps pour me repondre....

Bye, Mt.